09123688189
  • 2

سایبان عمودی

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/9/11 15:41:3

سایبان ها با توجه به ویژگی و کاربرد آنها در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. یکی از دسته بندی های سایبان ها، سایبان عمودی می باشد. با توجه به اهمیت سایبان ها استفاده از آنها در ساختمان سازی و زیباسازی شهر بسیار مهم و ضروری خواهد بود. استفاده از سایبان ها با توجه به کاربرد و ویژگی های آنها ، امروزه در بین عموم مردم رواج یافته است. سایبان عمودی خود به دو دسته ی سایبان های ثابت و متحرک تقسیم بندی شده است که هر کدام در مکان های خاص و با اهداف خاصی نصب خواهند شد.

سایبان عمودی یکی از انواع سایبان است که بیشتر به عنوان سایبان پنجره کاربرد دارد و در بازار با عنوان سایبان ۱۸۰ درجه نیز شناخته می‌شود. این نوع سایبان‌ها نوعی سازه از جنس معمولا آلومینیوم هستند که دو بازوی باز شونده برای بالا و پایین کردن آن وجود دارد. این نوع سایبان برای باز یا بسته شدن از موتور توبلار و برای عملیات رها سازی و کشیدن از نیروی ارتجاعی فنر بهره می‌برد هرچند که می توان به صورت دستی نیز این کار را انجام داد.

سایبان ۱۸۰ درجه

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

سایبان عمودی


این سایبان ها از جمله محصولاتی هستند که در بازار با نام سایبان 180 درجه مورد استقبال بسیاری از انبوه سازان و پیمانکاران قرار گرفته اند. همچنین افرادی که در زمینه ی طراحی نما و دکوراسیون، خلاقیت شگفت انگیزی دارند، اقدام به استفاده از این سایبان ها خواهند نمود. موارد استفاده از این سایبان ها با توجه به کاربرد و متریال ساخت آنها بسیار متفاوت و قابل توجه می باشد. متریال ساخت این محصولات اغلب از جنس آلومینیوم می باشد. از این رو دارای کیفیت فوق العاده ای خواهند بود. طراحی و ساخت این سایبان ها اغلب برای موارد زیر بسیار کاربردی و پرطرفدار خواهد بود:


سایبان عمودی تراس

یکی از موارد استفاده از این سایبان ها، طراحی و اجرای آنها برای تراس می باشد. یکی از محیط های پر استفاده و قابل توجه در منزل و مخصوصا در آپارتمان ها، تراس مجموعه می باشد. تراس ها می توانند فضایی خیره کننده و جذاب را برای افراد به همراه داشته باشند. ایجاد حس آرامش در محیط تراس و بدون دغدغه از آفتاب سوختگی های تابستانه و یا خیس شدن های بهاره و زمستانه ، توسط این سایبان ها امکان پذیر می باشد. اجرای سایبان عمودی تراس این امکان را برای افراد رقم می زند که بتوانند به راحتی و با استفاده از یک ریموت اقدام به باز و بسته نمودن این سایبان ها نمایند.

سایبان ۱۸۰ درجه

سایبان عمودی بالکن

بالکن های بزرگ و دلنشین، فضایی آرامش بخش و بی نظیر برای گذراندن یک عصر بی نظیر خواهند بود. استفاده از این فضا در کنار برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا، جذابیت و آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت. با استفاده از یک دکور خیره کننده در بالکن، مانند استفاده از انواع مبلمان ها و همچنین گیاهان سرسبز و جذاب، و همچنین بهره گرفتن از یک سایبان 180 درجه برای ایجاد امنیتی در برابر اشعه های نامناسب آفتاب و یا بارش باران و برف بسیار لاکچری و مناسب خواهد بود.

 

آفتابگیر عمودی (سایبان 180 درجه)

نام دیگر سایبان عمودی، آفتابگیر عمودی یا همان سایبان 180 درجه است این سایبان یکی‌از گونه های سایبان است که بیشتر تحت عنوان سایبان پنجره کاربرد دارد و در بازار با عنوان سایبان ۱۸۰ درجه هم شناخته میشود . این مدل سایبان‌ها همانگونه که ذکر شد نوعی سازه از جنس معمولا آلومینیوم می باشند که دو بازوی باز شونده برای بالا و پایین کردن آن وجود دارد. این نوع سایبان برای باز یا بسته شدن از موتور توبلار و برای عملیات آزاد سازی و کشیدن از نیروی ارتجاعی فنر بهره می برد یا می تواند به صورت دستی باشد.

سایبان عمودی یکی از انواع سایبان پنجره است. این مدل سایبان بیشتر در ساختمان‌های مسکونی, هتل‌ها, رستوران‌ها, کافی شاپ ‌ها و هر مکانی که نیاز به ساخت سایه ۱۰۰ درصدی داشته باشد استفاده میگردد. به صورت کلی سایبان‌های متحرک و برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی در آنها قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع سایبان دارا هستند . در بین سایبان‌های متحرک هم , سایبان عمودی به دلیل مزایا و امکانات بیشتر و همینطور به دلیل وجود یک موتور الکتریکی برای تغییر شیب , گران تر از سایر انواع سایبان‌ها می باشند .

انواع زیادی از سایبان تا کنون تولید شده است که همه آن‌ها به دو دسته کلی سایبان ثابت و متحرکت تقسیم می‌شوند و از مهم ترین آن‌ها می‌توان به سایبان پنجره، سایبان چتری، سایبان استخری، سایبان مغازه و سایبان پارکینگ اشاره کرد. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان و توری سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید  09123688189

 

سایبان ۱۸۰ درجه

مزایای سایبان عمودی

از مهمترین مزایای سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه تغییر شیب دلخواه و زاویه آن می باشد. از دیگر مزایای آن کاهش مصرف انرژی است. سایبان عمودی در فصل گرما با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید از گرم شدن فضای داخل ساختمان جلوگیری و در فصل سرد سال از ورود سرما و بارش باران و برف به داخل ساختمان جلوگیری می کند. از دیگر مزایای آن بین سایبان دستی و سایبان برقی نوع ساختار و طراحی آن است که با ریموت کنترل حرکت و تغییر وضعیت می دهد که برخی ثابت هستند و با نیروی دست بالا و پایین می روند و برخی از آنها با ریموت کنترل کار می کنند و سایبان برقی هستند .

 

ویژگی های سایبان عمودی

این سایبان ها یک طرفه است و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد .

حالت باز شو به صورت ۱۸۰ درجه یا نیم گرد را دارد .

حداقل عرض این سایبان عمودی ۱ متر و حداکثر آن ۳ متر می باشد .

حداکثر بازشو این نوع سایبان ۵۰/۱ می باشد .

بازوهای سایبان از زنجیرهای با استحکام بالا هستند ‌.

پوشش این نوع سایبان ها از پارچه pvc می باشد. این پارچه ها در برابر نور شدید آفتاب و بارش باران و برف مقاوم و ضد آب هستند.

دارای شیب تنظیم دلخواه می باشند و به هر اندازه ای که بخواهید تنظیم می شوند

 

سایبان عمودی

عوامل تاثیرگذار در خرید سایبان عمودی

از جمله عواملی که بر قیمت و خرید سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه تاثیر گذار است مزایا و کاربردهای آن می باشد و همینطور به صورت سایبان ثابت یا سایبان برقی بودن آنها که از موتور الکتریکی استفاده می کند در قیمت و خرید محصول اثرگذار است و باعث بالا رفتن قیمت آنها می شود.

برخی از عوامل تاثیرات بسزایی در خرید این محصولات خواهند داشت. از جمله نوع پارچه و سایز آن و نیز مکانیزم استفاده شده در سایبان عمودی. بسیاری از افراد با توجه به فاکتور قیمت و نیز در نظر گرفتن مزایا و کاربرد این محصولات، اقدام به سفارش و خرید آنها خواهند نمود. البته اجرای سایبان عمودی نیز هزینه هایی را در بر خواهد داشت که این هزینه ها بر روی قیمت تمام شده ی محصول از خریدار دریافت می شود. سایبان عمودی ارزان قیمت همواره مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و پیمانکاران بوده است. از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این سایبان ها، استفاده از سایبان های برقی و یا سایبان های ثابت خواهد بود. استفاده از موتورهای الکتریکی سبب بالا رفتن قیمت در سایبان ها خواهد شد. اما این بالا رفتن قیمت، مزایای فوق العاده ای را برای استفاده کنندگان در بر خواهد داشت. 

 

خرید سایبان عمودی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید سایبان عمودی با سایه سازان آوید تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت و متناسب با نیاز و بودجه مورد نظرتان، شما را در انتخاب بهترین نوع سایبان راهنمایی خواهند کرد.

سایبان عمودی

نصب سایبان

برای سفارش و نصب سایبان در سراسر ایران با سایه سازان آوید تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در انتخاب سایبان مناسب راهنمایی کنند.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع سایبان با سایه سازان آوید تماس بگیرید

09123688189

 

 

برچسب ها : سایبان عمودی-خریدسایبان عمودی-سایبان180درجه-سایبانسراسری-سایبان-سایبانبرقی-خریدسایبان-فروشسایبان-سایبانعمودی چیست-معرفیسایبان عمودی


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN